We are back in town!

De mannen zijn uitgerust terug van vakantie en hebben er weer zin in. De boekingen lopen gestaag binnen en de agenda raakt al weer aardig gevuld. De eerstvolgende gig, of eigenlijk gezegd gigssss, zijn op zaterdag 22 november. Dan speelt Fatal Mountains tijdens de ‘Dag van de Achterhoekse popmuziek (DAP25) in respectievelijk Barbershop De Baard Van Warnsveld in Warnsveld (17:00 uur) en Heidehuus (Muzieklokaal) in Halle-Heide (21:00 uur)

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *